آیا امکان بقا برای افراد مبتلا به مرحله 5 بیماری مزمن کلیه وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

"همسر من یک بیمار مزمن بیماری کلیوی مرحله 5 است. آیا امکان زنده ماندن وجود دارد؟ فشار خون بالا گاهی اوقات اما او به طور مداوم تجربه استفراغ و خلط قابل مشاهده است "در واقع، برای افراد مبتلا به مرحله 5 بیماری مزمن کلیه از آنها احتمال با این بیماری زندگی می کنند برای یک مدت طولانی، تا زمانی که آنها می توانند درمان به موقع دریافت کرده اند .

بسیاری از مردم در مراحل اولیه بیماری کلیه می تواند بدون علامت آشکار دارند، با این بیماری بدتر می رود، نشانه هایی مانند استفراغ رخ خواهد داد. بنابراین مردم شروع به تحقق بخشیدن به شدت این بیماری، و مشتاق به دانستن روش درمان و میزان بقا هستند. در واقع، درمان شما انتخاب می کنید تصمیم گیری طول عمر شما می توانید داشته باشد.

دیالیز یکی از رایج ترین راه برای درمان مرحله 5 بیماری مزمن کلیه است، بهتر است برای زنده علائم این بیماری، به طوری که مردم می توانند بهتر زندگی می کنند. اما به عنوان یک جایگزینی کلیه، می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و نه توقف پیشرفت این بیماری است، بنابراین افرادی که تحت آن باید با آن زندگی می کنند برای بقیه عمر خود را.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، یکی دیگر از درمان های محبوب در درمان مرحله 5 بیماری کلیه، دیالیز متفاوت است، می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده را بهبود بخشد. بنابراین با کمک آن، مردم می توانند با کیفیت و عمر طولانی تر داشته باشد.

مهم نیست که چقدر، تا زمانی که شما با آن مبارزه، شما می توانید یک زندگی بهتر داشته باشد. اگر شما هر گونه کمک در مبارزه با مرحله 5 بیماری مزمن کلیه نیاز دارید، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما هستند، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/esrd-prognosis/1414.html





:: برچسب‌ها: ESRD پیش آگهی، مرحله 5 بیماری مزمن کلیه، میزان بقاء برای افراد مبتلا به مرحله 5 CKD ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: